sábado, junio 25, 2011

Qui soc


Hola em dic Salvador


 

  


 Estic vivint en el millor poble del Maresme i que ningú s'enfadi si dic això però porto tota la meva vida en ell i es diu ARENYS DE MAR


LA JUBILACIÓ  

 
Jubilat des de l'any 2009 després d'estar treballant des de l'any 1963, l'he pogut fer uns anys abans per haver treballat els últims 25 en el ram pesquer i així m'he pogut jubilar als 60 anys La vida et dóna un canvi no tens les obligacions que tenies, horaris obligacions i alguna altra com a mi que m'agrada el futbol, ​​no poder veure la majoria de partits per tenir-me d'anar a les obligacions doncs el meu treball era per la nit de diumenge a divendres .............. Ara almenys no em perdo cap partit i si no ho veig és perquè no m'interessa els que juguen









FERME SOCI DE L´ESPLAI   

Antiga Fabrica Calisay


Però no s'acaba amb jubilar-se llavors som-hi com es diu no es pot estar aturat. I per començar amb la meva nova etapa que millor que assistir on t'ho pots passar entretingut conèixer altres persones que com tu i segur amb més experiència que un mateix i majors d'edat que jo, senten ganes d'aprendre coses que els agradaven i pels seus treballs no van poder-ho fer, perquè no existien,  no m'ho vaig pensar en fer-me soci de l'esplai de la gent gran que està en el Calisay




                                                                                                 

Pintura de l´Antiga Fabrica Calisay

Entitat:  L'Esplai d'Arenys de Mar 
Àmbit:  Social 
Fundació:  28-04-1983
Adreça:  Riera Pare Fita 31-37
08350 Arenys de Mar
El Maresme 
E-mail:  arenysesplai
@yahoo.es 
Telèfon:  93 792 02 31


  

El que més em va agradar que hi havia classes o activitats per a tots els gustos Informàtica per a novells a altres de diversos temes variats:

 

Ioga 
Curssos de francès
Curssos de català
Curs de ceràmica
Treballs manuals
Curssos de pintura
Curssos de anglés
Ta-i-xi.

 


 A mi el que més m'agradava era referent a la informàtica, sàvia alguna cosa però no era el camí correcte i així va ser com vaix entra en aquest món desconegut dels ordinadors, Ah no em recordava primer era fer-me soci , que no em penedeixo en cap moment

Ara després d'algunes classes he après alguna cosa més, També tenim cursos subvencionats per l'Obra Social La Caixa en aquests cursos em après alguna cosa de Foto digital, Powerpoint, Càlcul i alguna altre cosa mes.

 Aquest és la motivació que m'ha animat a fer aquest treball, L'obra Social La Caixa, ha presentat el nou curs



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si t'ha agradat i vols comentar alguna cosa, tu mateix